Z ogromną przyjemnością informujemy, że uzyskaliśmy certyfikat zgodności systemu zarządzania jakością z normą ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług informatycznych i serwisowaniu systemów IT o krytycznym znaczeniu

Uzyskanie certyfikatu ISO 9001:2009 było poprzedzone wielomiesięcznymi przygotowaniami w zakresie wprowadzania polityki jakości  oraz dostosowania wewnętrznych procedur  do nowoczesnych narzędzi zarządzania.

Zawsze dokładaliśmy wszelkich starań, aby jakość i efektywność naszej pracy była na jak najwyższym poziomie, a podejmowane przez nas działania skierowane były na osiąganie jak najlepszych wyników. Certyfikat jest więc potwierdzeniem skutecznego i efektywnego systemu zarządzania jakością w MCSS.

 
 
 
 

Misją naszej firmy jest rzetelność, nowoczesność i wszechstronność w obszarze świadczenia usług serwisowych z zakresu utrzymywania serwerów oraz systemów informatycznych.

 

 

 
 
 
 

Spółka MCSS od kwietnia br. realizuje w Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych  usługę rocznego wsparcia technicznego z gwarantowanym czasem naprawy 24h od zgłoszenia dla bibliotek taśmowych IBM TS3200.

 
 
 
 

TK Telekom - nowoczesny i dynamiecznie rozwijający się operator telekomunikacyjny powierzył Spółce MCSS serwis urządzeń HP. Wparcie prowadzone będzie przez naszych inżynierów od 9 marca 2015 z czasem reakcji NBD

 

 

 
 
 
 

W styczniu br. firma MCSS podpisała umowę z Urzędem Miasta Krakowa o świadczenie usług serwisowych z przeglądami dla sprzętu komputeroweg przetwarzającego dane zintegrowanego systemu zarządzania oświatą w Krakowie.

 
 
 
 

MCSS Sp. z o. o.  i Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa podpisały umowę dotyczącą iterwencji serwisowej w przypadku awarii sprzętu komputerowego IBM. Umowa będzie realizowana do dnia 31 stycznia 2015 r.

 
 
 
 

Przedmiotem umowy jest wsparcie techniczne dla komponentów systemu pamięci masowych oraz sprzętowego środowiska wirtualizacji, polegające na zapewnieniu całodobowej usługi serwisowej.

 
 
 
 

 W dniu 06.11.2014 ACK CYFRONET AGH  i MCSS podpisały umowę na serwis pogwarancyjny biblioteki taśmowej IBM System Storage TS3500 wraz wyposażeniem 

 
 
 
 

W dniu 18.09.2014 MCSS podpisał kontrakt z Tauron Obsługa Klienta Sp. z o. o. na pogwarancyjną usługę serwisu infrastruktury przetwarzania danych.

 
 
 
 

Przedmiotem umowy podpisanej 19.08.2014  jest świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu sprzętu komputerowego.

Serwis realizowany będzie przez naszych  inżynierów 24h na dobę , 7 dni w tydodniu z czasem reakcji 12h i gwarantowanym czasem naprawy 24h.

 
 
 
 

MCSS serwisuje od czerwca 2014  dla ACK CYFRONET AGH  biliotekę taśmową HP ESL 712 E., a od listopada bibliotekę IBM System Storage TS3500.

 
 
 
 

Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Krakowie powierzył firmie MCSS roczną usługę serwisu serwerów HP

 
 
 
 

W dniu 04.02.2014 Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Krakowie powierzył firmie MCSS roczną usługę serwisu serwera HP.
Inżynierowie MCSS zadbają o serwis w trybie 24 godzin na dobę 7 dni w tygodniu

 
 
 

Zaufali nam: